Точно преди месец зададох няколко конкретни въпроса към бившата "Столична компания за градски транспорт", сега "Център за градска мобилност". Тогава не получих отговор и пуснах текста си без тяхното мнение. Ето тук може да го прочетете.
Естествено, оттогава се оттече много вода, но видиш ли, днес получавам отговор! Нека видим какво съм ги питал и те какво ми отговарят:
On Tue, 24 Feb 2009 11:56:41 +0200 (EET), Христо Блажев wrote
> Добър ден,
> казвам се Христо Блажев и ви безпокоя във връзка с някои въпроси, които ме занимават от известно време.
> На какъв принцип се определят линиите, в които текат контролни проверки на вашите екипи? Кой и как определя честотата на проверките във всяка една линия? Колко екипа всекидневно излизат за тези проверки? Имат ли екипите свобода на избор коя линия да проверяват?
> Интересът ми е личен, поради мои наблюдения, които показват несъпоставимост на проверките в различните линии на масовия градски транспорт. Надявам се вашите отговори да просветлят картината, която съм си изградил.
> Благодаря предварително, очаквам отговорите ви.
> С уважение:
> Христо Блажев
На тези целанасочени въпроси днес получих следния отговор:
Дата: Понеделник, 2009, Март 23 17:15:43 EET
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИНЕ,
По повод Ваше запитване Ви уведомявам за следното:
В „Център за градска мобилност”ЕООД,поделение”Реализация на приходи” има работещ модел на контролната дейност.Контрольорите работят по маршрути и часови график съобразно пътникопотока.
УПРАВИТЕЛ:
/ИНЖ.Н.КОСТОВ/
Сами виждате, всичко е от ясно по-ясно. Благодаря за навременния и изчерпателен отговор!
6 коментара:
В стил " то си го пише и е ясно" хахаха:)
Аз ти предлагам да пишеш до SOS детски селища, Уницеф, Българската коледа ....
Мдам, но с това темпо на отговаряне ще трябва да си замислям статиите тук с около петилетка напред! :)
А, да беше питал, от ФАБ доста сме си писали със СКГТ :-Р Аз отделно от това съм се опитвал да кореспондирам с няколко министерства, че и с топлофикация. Винаги те моткат един месец, и то за да ти кажат накрая едно голямо нищо :)
Исках да опитам, надявах се нещо в тази държава да може да става по нормален път, с кореспонденция между граждани и фирми/институции, а не да чакат крайния срок и да се измъкват само с едно витиевато изречение.
Кога е имало въобще комуникация между институциите и хората? ХъХъ.
Навсякъде има оставени телефони за жалби и въпроси, кутии за оплаквания -било от обслужването, било от някакъв друг проблем...
И с наличието на всичко това сякаш ти се заявява:"Абе, оплаквай се и се жалвай колкото си щеш, не се пУашим!"
Тотално се обездумих! :х
Най-мразя като навсякъде трябва да подаваш "молби", сякаш си в положението на по-низш индивид. Дявол да го вземе, даже за стипендия, която ми се полага заради заслуги, аз пак трябва да се моля някому си!
Публикуване на коментар