05 март 2009

Десктоп демонстрация!!! Покажи смело своя десктоп!


Вчера с интерес прочетох статията "Десктопът ще ви издаде" с автор Десислава Добрева и ми хрумна, че би било забавно всеки да покаже как изглежда личния му десктоп, ако му стиска. За целта аз правя прощапулник със снимка на моя (клипни на снимката за цялостен изглед). Избрал съм един от любимите си тапети на морското дъно, а иконките ми са подредени хоризонтално долу, изреждам ги по реда им отляво надясно с обяснение в коя какво има, защото имам привичка да променям всичко зададено:

"Надежда всяка тука оставете" - "My computer" с променена визия и име

"Запечатани мигове" - купища снимки от последните години

"Всичкопапка" - всичко, за което няма отделна категория

"Библиотека" - 10-ина хиляди книги на файлове

"Писания" - личната ми папка за творчество или писмено словоблудство

"Pics" - всякакви картинки оттук-оттам, използвам основно за блога

"Future Sega" - черновите за бъдещите статии за вестника

"The 4400" - сериал, сега го почнах, до преди дни беше "Eureka"

"Реймънд" - сериал, замени преди седмица "Friends" и "Малкълм"

"Време за губене" - папка с компютърните игри, които цъкам

"Тишината ми е враг" - музиката, без която не можем

"Седмото изкуство" - филмите за късните доби

Recycle Bin - неизбежното кошче

Това е моят десктоп, ако ти харесва, почерпи с един глас "Свежо", благодаря.

А КАКЪВ Е ТВОЯТ ДЕСКТОП???

3 коментара:

Христо Блажев каза...

Сам ще си коментирам тогаз. Признавам с горест на сърце, че никой не откликна на призива за десктоп разголване.
Явно не й е дошло времето на таз мода. Ай, до тогава, когато доде :)

Анонимен каза...

Как си направил или от къде си намерил тези иконки ? Страхотни са !!!

Христо Блажев каза...

В нета има хиляди иконки, дърпал съм си ги или от "Замунда", или от най-посещаваните сайтове :)