23 март 2009

1 месец бе нужен на СКГТ, за да ми отговори на мейл...


   Точно преди месец зададох няколко конкретни въпроса към бившата "Столична компания за градски транспорт", сега "Център за градска мобилност". Тогава не получих отговор и пуснах текста си без тяхното мнение. Ето тук може да го прочетете.

   Естествено, оттогава се оттече много вода, но видиш ли, днес получавам отговор! Нека видим какво съм ги питал и те какво ми отговарят: 

   On Tue, 24 Feb 2009 11:56:41 +0200 (EET), Христо Блажев wrote 
> Добър ден, 
> казвам се Христо Блажев и ви безпокоя във връзка с някои въпроси, които ме занимават от известно време. 
> На какъв принцип се определят линиите, в които текат контролни проверки на вашите екипи? Кой и как определя честотата на проверките във всяка една линия? Колко екипа всекидневно излизат за тези проверки? Имат ли екипите свобода на избор коя линия да проверяват? 
> Интересът ми е личен, поради мои наблюдения, които показват несъпоставимост на проверките в различните линии на масовия градски транспорт. Надявам се вашите отговори да просветлят картината, която съм си изградил. 
> Благодаря предварително, очаквам отговорите ви. 
> С уважение: 
> Христо Блажев

На тези целанасочени въпроси днес получих следния отговор:

Дата: Понеделник, 2009, Март 23 17:15:43 EET  
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИНЕ,

 По повод Ваше запитване Ви уведомявам за следното:

В „Център за градска мобилност”ЕООД,поделение”Реализация на приходи” има работещ модел на контролната дейност.Контрольорите работят по маршрути и часови график съобразно пътникопотока.

УПРАВИТЕЛ:

/ИНЖ.Н.КОСТОВ/

   Сами виждате, всичко е от ясно по-ясно. Благодаря за навременния и изчерпателен отговор!

6 коментара:

Stefka Mihailova каза...

В стил " то си го пише и е ясно" хахаха:)
Аз ти предлагам да пишеш до SOS детски селища, Уницеф, Българската коледа ....

Христо Блажев каза...

Мдам, но с това темпо на отговаряне ще трябва да си замислям статиите тук с около петилетка напред! :)

Philipotel каза...

А, да беше питал, от ФАБ доста сме си писали със СКГТ :-Р Аз отделно от това съм се опитвал да кореспондирам с няколко министерства, че и с топлофикация. Винаги те моткат един месец, и то за да ти кажат накрая едно голямо нищо :)

Христо Блажев каза...

Исках да опитам, надявах се нещо в тази държава да може да става по нормален път, с кореспонденция между граждани и фирми/институции, а не да чакат крайния срок и да се измъкват само с едно витиевато изречение.

Христина Чопарова каза...

Кога е имало въобще комуникация между институциите и хората? ХъХъ.
Навсякъде има оставени телефони за жалби и въпроси, кутии за оплаквания -било от обслужването, било от някакъв друг проблем...
И с наличието на всичко това сякаш ти се заявява:"Абе, оплаквай се и се жалвай колкото си щеш, не се пУашим!"

Тотално се обездумих! :х

Христо Блажев каза...

Най-мразя като навсякъде трябва да подаваш "молби", сякаш си в положението на по-низш индивид. Дявол да го вземе, даже за стипендия, която ми се полага заради заслуги, аз пак трябва да се моля някому си!