17 септември 2009

За живота в първо лице, единствено число


   Хм, май отдавна не съм писал за нещата около ми.

   Първо, как върви книжната олипиада - ами не е добре, признавам. След завършването на първоначалния списък сметнах, че няма да имам проблеми. Да, но оттогава прочетох и добавих поне 30 допълнителни книги и хубавите ми намерения започнаха да бягат като Болт с попътен вятър отзад. И тъй като нямам намерение да чета насила - това ми е противно, чета по-рядко. Сега малко се отдадох на гаджето и работата (да ме питате що), та ще видим докъде ще ги докарам нещата.

    От два дни окончателно минах на Linucs Ubuntu, и то заради лична глупост - изтеглих поредна програма за оптимизация (малко съм луд на тая тема) и тя ми очисти Windows-а по изключително ефикасен начин. Не тъжа, ще го инсталирам пак, но не бързам - свободен софтуер има за всичко.

  Втора седмица сме без топла вода - поредното годишно безумство за профилактика. Добре че имам щастието Надя да живее в друг квартал, та мога да се къпя. Да му мислят съквартираните с техните съседски гаджета - ха-ха-ха :)

   Опитах се да почна втора работа - във вестника се справям лесно със задълженията ми и имам куп свободно време. Подадох автобиография в "Хеликон" с ясното убеждение, че съм идеален за работа с книги, но не - дори не ми се обадиха. Което доста ме ядоса, да си призная - не ме е яд, че са назначили друг, а че поне можеха да ме поканят на интервю. Нейсе, нещо друго ще дойде.

   Днес най-сетне сложих черешката на една торта, дето я готвя отдавна - прекрасното ми слънце има имен ден и най-сетне една касичка се отвори и от нея се пръкна сума за едно хубаво цифрово фотоапаратче, а моя милост ще бъде обичан много в резултат на спестовността му :)

    Взех безпроблемно и последния изпит, който оставих случайно, и финиширах с подтискащо добри оценки. Е, поне ще се облажа от стипендията в бъдеще време, надявам се.

   Новият редактор на Blogger ме влудява! Не искам, не искам, не искам да пиша на него. Лошото е, че Windows Live, който е страхотна програмка, загина с цялата система. Но ще измисля нещо.

   Та това е засега - скоро почвам да пиша за далеч по-сериозни книги и се надявам да ви хареса. 

   Виж още:

   Разказите на Джеръм К. Джеръм си заслужават

   Г-н Президент, моля ви, напуснете телевизора ми!

   “Пощоряване” на Пратчет – май Великият смехотворец губи форма или грешката е в превода…

2 коментара:

Aquawoman каза...

Два пъти опитах с Linux, но така и не можах да се адаптирам. От половин година съм с Windows 7 и съм страшно доволна, невероятна OS - няма нищо общо ни със XP, ни със Виста.
Честит празник на именничката! :)

Христо Блажев каза...

Благодаря от нейно име. Обмислям и аз да си сложа и седмицата, ще се види.