10 ноември 2009

Размисли за агитлистовката на Георги Кадиев

   Преди малко в пощенската си кутия намерих  неизбежния политически спам под формата на листовка на мераклията заUntitled кмет Георги Кадиев.

   От пръв поглед забелязах, че на лицевата страна няма и следа от принадлежността му към БСП. Обърнах, там има въздългичък текст, в който декларира своята компетентност и решимост да бъде добър кмет (че какво ли друго да пише?), а единственото указание за червената му принадлежност е малка роза в долния десен край, където лесно може да остане незабелязана.

   Мисля си – дотам ли го докараха т.нар. “социалисти” – кадрите им прикриват, че са от партията, за да имат шанс на избори. Те са като благородници по време на Френската революция – до вчера си колил и бесил, а днес се скриваш под сламата и се молиш каруцата да стигне до морето и оттам – беж към Англия.

   Както тогава, така и сега редица социалисти са кандидати за политическата гилотина. И дано я получат, едва ли някой би имал нещо напротив. Но ми допада желанието на Кадиев да се дистанцира.

   За Фандъкова не ми се говори – Бате Бойко в пола ми се струва прекалено.

10 коментара:

Светла (една от всичките) каза...

Очевидно, точно това съм хвърлила в коша оня ден, хич и без да го погледна, заедно с всичкия останал спам. Защото, както и да го разглеждаш, си е "непоискано търговско съобщение". Ударението пада на "търговско".

Христо Блажев каза...

Мда, ти пускаш гласа си за мен, а аз ЕВЕНТУАЛНО мога да помогна да живееш на по-приятно място.

БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ каза...

Кадиев става. Гледа на нещата от съвсем нетипичен за соцкадър ъгъл и не знам какво изобщо прави в БСП-то.
Предполагам, че си повлиян от зеленясването и подкрепата на шеметите за Тошко Дечев и другите са лоши.

Христо Блажев каза...

Не, не. Този път съм напълно неутрален. Даже Кадиев ми е симпатичен и съм относително склонен да дам гласа си за него, но не знам дали изобщо ще ида да гласувам, на лекции съм в неделя и нямам и идея дали ще ми се занимава.

Анонимен каза...

Аз не съм получавал и не съм виждал въпросната листовка, но преди два дни случайно попаднах на предаването "На 4 очи", в което имаше интервюта с Георги Кадиев и с Йорданка Фандъкова. Там Кадиев подчерта, че не иска да се разграничава от БСП, а да промени мисленето напоследък, че щом някой е "червен", значи е боклук.
Това някак не се връзва с "анонимните" листовки.

Стоян

Христо Блажев каза...

Ами не знам дали заради малката роза от задната страна листовката може да се нарече "анонимна", но е факт, че обикновено знакът за принадлежност към партията се слага на видно място, да не стане грешка. Но да видим дали е способен да промени това мислене, предполагам, че с очаквания крах на изборите ще срине опитите за промяна.

Анонимен каза...

Тоя човек има по-големи шансове за успех да се кандидатира като представител на престъпниците от Софийския затвор. Там хората са извършили по-малки по мащаби престъпления от онези в БСП.

Христо Блажев каза...

Да, за БСП като цяло не може да се отрече. Но лично той сякаш е встрани от корупционната вакханлия.

БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ каза...

В случая на Кадиев бесепарстването му е пасив. Реално, който даде вот за него, все едно гласува за Р.оф4, Р5-запалката, Сергейшо и другаря Дончева.

Христо Блажев каза...

Това си е проблем, съгласен съм. Но може пък да успее да се дистанцира от тази клика.