06 ноември 2009

Как стигнах до блогозадръстване?

   Отскоро установих, че вече не мога да изчитам всичко, което пишат любимите ми блогъри. За последните няколко месеца намерих толкова много нови блогове, които си заслужават вниманието, че малко по малко започнах да изпушвам.

   В началото беше лесно – следях едно десетина блога, които изчитах, коментирах, оставаше ми доволно време за писане в моя, отговаряне на коментари, безцелно сърфиране и така нататък. brain Да, но интересните блогове се трупаха и трупаха. Ставах последовател, добавях в блог-листа, следях от “Свежо” някои, въобще съвест страхотна.

   Но от известно време ми идва нанагорно – просто не мога да проследя всичко, което пишат хората, които ме интересуват. За това положение съм си и сам виновен, защото създадох нов блог, чета много повече книги – след лятната книжна олимпиада си създадох хубав навик за поне 200-300 страници дневно, и в крайна сметка не ми остава време да чета гениалностите всички приятели.

   Затова, другарчета, извинявайте, ако не коментирам често и не се включвам в дискусии. Блогозадръстих се. Трябва ми малко офлайн лечение, за да си избистря главата.

9 коментара:

Блог на Павел Николов, астрофилолог каза...

И аз така!

morrt каза...

Тези, които го знаем, те разбираме.
На другите не можеш да го обясниш - трябва да го изпитат.
Не се притеснявай. Важно е желанието. То ни движи. Щях(и дори написах) да кажа напред, но истината е, че малко хора могат да контролират посоката. Болшинството просто се движи.
:)

Димитър Димитров каза...

И аз преди месец "забих" и след master clean на Reader-а ми, прочетените публикации паднаха от <5000 на около 1700 месечно...
В крайна сметка, човек не може да рочете всички писаници по света, нали?

MadWizard каза...

...но винаги може да опита.

LaSombra каза...

Увий си мокър пешкир около главата -- помага :) Мерси, че си ме препоръчал за блог на деня. Видях го съвсем случайно в списъка препращащите сайтове в Google Analytics. Щях и аз да те препоръчам, ама реших, че Балтазар ще заподозре че сме синджир-марка и няма да спечелим нищо от тая работа :)

Христина Чопарова каза...

Извинявам! :)
Морт го е казал... нямам какво да допълня :)

Христо Блажев каза...

Мисля, че всички имаме грижи с блогозадръстването. Е, няма проблеми - ще става все по-зле и по-зле, няма как да не се пръкват нови и нови заслужаващи си блогове :)

LaSombra каза...

Ицо, нали знаеш, че обичам да помагам на хората, та ето ти една добавка за Firefox. Когато се абонираш за RSS фийд чрез Live Bookmarks (можеш да сложиш отметките в Unsorted Bookmarks за да не ти затрупват менюто), заглавията на новите статии ти се показват в долната част на браузъра, над статус-бара. Така можеш да видиш дали има нещо, което те интересува. Ако има -- щракаш на него и го отваряш. Ако не -- десен бутон, Mark All Read и готово!

Христо Блажев каза...

Благодаря ти, ще го пробвам!