26 юли 2009

Най-сетне нещо ново книжно

   След като сесията малко ограничи възможностите за четене на разнообразна литература, с нейното отминаване малко по малко ще се завръщам на книжния фронт.

    Като за начало започнах скромно – две класики, взети от кашони за символични суми.DSCI0183 

   Първата е на един от любимите ми автори – “Нещо се случи” на Джоузеф Хелър. Може да ми е любим, но ми е малко противоречив – обожавам “Параграф 22”, но продължението му “Залеза” не можах да смеля. “Бог знае” също не ме вдъхнови. Ами ще се види за какво иде реч в този скоро.

  DSCI0185 “Завръщане в Брайдсхед” на Ивлин Уо е другото заглавие, което съм чувал неведнъж, но не съм се запознавал с него. Мисля, че авторът е мъж, но в българските сайтове нееднократно сменят пола му. Подзаглавието звучи интригуващо: “Благочестивите и нечестиви мемоари на капитан Чарлс Райдър”.

   Да, от снимките си личи, че и на двете книги кориците са грозни и депресиращи, просто този соц-стил е потресаващ. Способен е напълно да убие интерес към иначе интересен текст.

   И за десерт искам да ви насоча към страницата на един добър приятел – Преслав Ганев, който подарява книгата на Харуки Мураками “Танцувай, танцувай, танцувай”. Виж тук условията, при които можете да се сдобиете с нея.

Няма коментари: