14 май 2009

Дългото чакане за оператор на "Мтел"


   Е те такава шизофреничност не бях преживявал. 3 пъти в рамките на 30 мин си сменях мнението какво да напиша тук.

   Та, ето и предисторията. Поради финансов дефицит, породен от бурното отпразнуване на рождения ми ден, не успях да платя телефона си (28 лв, нищо особено) и съответно на 12 май картата ми "Loop" замлъкна. Оставям настрана идиотската политика на "Мтел" да ти спират и входящите, то си е ясно, че това е тъпотия безкрай.

   Та днес най-сетне взимам пари и веднагически платих, това беше някъде около 16 ч. Върнах се към работа и търпеливо зачаках да се върна на линия. Но не би. Чаках час, два, три... след 19 ч започнах да им звъня, но след 2-3 минутно слушане на песен-клонинг на Риана се вбесявах и затварях.

   След 21 ч окончателно се разядосах и звъннах на *88 с ясното намерение да чакам, колко е нужно. Нужно беше 9 минути! Толкова време отне на оператор да ми вдигне!

   За него нищо лошо не мога да кажа - мъж, любезен, информиран. Оказа се, че съм бил минал някакъв срок и картата ми не се активира автоматично и трябва да въведа "клиентска парола", каквато нямах. Той ми обясни как да я генерирам и затвори. Почти със свирукане на уста си направих паролата и се обадих пак на оператор, за да продължа с темата.

   Този път чаках 16 мин!!!

   Ето това беше брутално! Почетох няколко страници, чатих в скайп, видях, че Бойко си е счупил крак (край с мита за неговата неуязвимост) и прочие, докато някой ми вдигне. Дадох паролата и сега чакам.

   "Мтел", наемете си оператори, дявол ви взел! 

Няма коментари: