20 май 2009

Към Панаира на книгата бегом марш!


   Срам, не срам, признавам, че едва днес научих, че в НДК ще има Панаир на книгата. Стана ми навик да трия всичко наведнъж от служебната поща, защото да получаваш по 100-150 мейла на ден си е пряко сили за четене отвсякъде, и съм изпуснал предварителната информация. Пък и съм убеден, че на Коледния казаха, че вече ще бъде един път в годината, но слава на боговете терипратчетовски, това се оказа невярно.

   Както е знайно, съм почитател на книгите, така че ще ходя днес, утре, вдругиден... хмм... абе всеки ден до 24 май.

   Стискайте палци от университета да преведат стипендия, то ще си проличи по закупените заглавия.

   Не забравяйте да погледнете щанда на Сиела - винаги правят 50% намаления за съвсем не лоши заглавия :).

   Айди - към панаираааа!

  Още инфо вижте тук.

1 коментар:

Анонимен каза...

http://chitalnia.wordpress.com/2009/05/20/bazara-na-knigata/ - ето какво си купих аз от там :)