20 май 2009

Почти година трябваше да СУ, за да ми връчи дипломата


    Близо година чакам да получа дипломата си за бакалавърска степен от Историческия факултет на СУ. От държавния ми изпит миналата година на 8 юли, та до утре, 21 май, когато в Аулата ще има тържествена церемония и най-сетне (надявам се) ще ми бъде връчена тънката книжка.

   Гордея се с нея, трудил съм се за тази първа бакалавърска стъпка и ще ида да си я взема с радост, но отдавна се питам кому е нужно това безкрайно разтакаване? А хората, които искат да продължат образованието си в чужбина и им е нужен документ? И те ли ще получат тази типична бюрократична измишльотина с безсмисленото име "служебна бележка" или нещо подобно? А за колко още неща през тази година може да е нужна някому, но не би - ще чака.

   И в УНСС е подобно, но съквартирантът ми ме изпревари и си я взе още февруари месец. В други факултети на СУ пък им ги дадоха още преди месеци без церемонии и фанфари - отиваш до канцеларията и си я взимаш.

   Наистина хаос. Типично бюрократичен, типично балкански, типично безсмислен.

1 коментар:

Bla каза...

Хех, държал си изпит на рождения ми ден. :) Иначе браво за дипломата и майната й на бюрокрацията.