04 май 2009

Абе, къде отиде батко Бойко?


   Нещо не е в ред. Някой ми липсва, нечие бодряшко-просташко излъчване, нечия волева муцуна, откриваща камера на телевизия от километри с лекота, издаваща зачатъци на ясновидски способности (или добър пиар, по-точно).

   Ето какво е - Бате Бойко го няма! Мастодонтът ГЕРБ се е скрил в черешова горичка и никой го не види.

   Не ви ли се струва и на вас така? От няколко дни отвсякъде ни заливат една мощна синя вълна - Синята коалиция това, Синята коалиция онова, протести, закани... В момента на челно място в "Свежо" има следните статии "Отворена кампания за Синята коалиция", "Вандализмът издава безсилие", "Може ли БСП да спечели изборите?" и други, всички в един хор защитаващи коалицията, създадена точно като в Библията - "СДС, стани"... и СДС (+ ДСБ) стана...

   Не, не съм против новите-стари борци за власти и изгоди. Само не ми е ясно откъде се пръкнаха всички тези поборници за сините идеи...

   И се чудя къде изчезна Бойко? Нали ГЕРБ е убедителен лидер в социологическите проучвания? Нали Синята коалиция ще е само придавката, която с 8-9% ще дооформи дясното обединение в следното управление?

   Бойко го няма. И сякаш много хора изведнъж решиха, че СДС + ДСБ сами ще бутнат триглавия змей и ще окупират властта. А това вече ми намирисва на нарочна пропаганда.

   Има нещо сбъркано или на мен така ми се струва???

5 коментара:

Vesela каза...

Тъй като си цитирал и мен (Може ли БСП...), не съм се "пръкнала" и не съм поборник за власти и изгоди. Според мен хората отдавна очакваха нещо са се случи със сините и сега пишат. Е, сигурно някои очакват да им се осребри ентусиазмът :)))))

Христо Блажев каза...

Съжалявам, ако съм обидил с нещо, взех примерите напосоки от първата страница, не съм искал нищо лично да кажа.
И аз изпитвам ненавист към сегашното управление и се ужасявам, че са се вкопчили с такава страст във властта.

Анонимен каза...

А сините сякаш не са гладни за власт.Те горките от 20 години се ядат за власт и изгоди така дадоха властта на комунягите.

Тодор Павлов каза...

Може би Бойко сега се е заел с домашно пролетно почистване и затова да отсъства. Ама липсва ли ти?

Philipotel каза...

No Boiko - no cry