03 май 2009

Блатото, от което измъкване няма




   С ужас наблюдавам каква война се разгоря около ни - мръсна, подла, цинична, гнусна... речникът ми беден е да изрази всичката гадост, която се лее отвсякъде.

   БСП и ДПС съвсем минаха границата. Отговорно заявявам, че за мен това е най-циничното и престъпно правителство в цялата нова българска история(учил съм я основно), несравними по наглостта си с монархически, социалистически или преходния (демократичен ли? Не, благодаря.) периоди. Те заформиха най-зловещата война, която може да си представи човек и вече очаквам кръв, съвсем сериозно - компроматите, клеветите, Яне Янев(виж вдясно) и прочие скоро ще се окажат оръжия-залъгалки в чудовищните залози на масата на властта.

   От другата страна тече ту пъчене на мускули (ГЕРБ, с изключение на похлипването на Бойко, че щели да го убият), ту вопли и жалби до небето колко са неоправдани и как властта ги потискала и тормозела - естестветно СДС и ДСБ(виж долу).

   И сега какво? Даже и на мен ми стана жал за тях, дори и за миг ми мина през главата да им помогна с гласа си единичен. Но не би, миг по-късно тази мисъл бе прогонена от главата ми.

   Знам какво ще стане, ако десните спечелят. Последните ще станат първи. И съвсем по библейски (по сюжети от Стария завет) ще потече кръв. И скакалци. Градушки и бури. Или по съвременно - лов на вещици - ако и тези вещици да са от истински по-истински и да са си заслужили кладата.

   И тогава кому ще съчувстваме? На битите БСП и ДПС? За година-две не, но до следващите избори много неща ще са забравени и ще се завърти плочата в обратната посока, а скрибуцащата мелодия пак ще промива мозъци.

   Боже(тия политици ще ме порелигиозничат), откъде ни ги прати тез напасти? Защо толкова тунеядци се навъдиха по тази земя, та дори и хора на моята скромна възраст, които познавам, се записаха по партии и започнаха да ме учат как да мисля. Оттук накъде повече ще става по-зле?

   Ех, знам, че може. Онези са способни на всичко. Сега искам МВР да четат внимателно: тайнично нощем си представям как някой взривява парламента по време на вот за недоверие - когато всички са се събрали вътре(извършителят е долу вдясно). Това наказуемо ли е, другари меверейци-стачкопоклонници?

   Изумително е как всички сме в един кюп, но онези макиавелисти успяват да ни настроят един срещу друг.

   БСП, ДПС, ГЕРБ, СДС, ДСБ, НДСВ, РЗС, "Атака" и прочие - за боклука сте. Става ми жал за вас, като помисля какво ще пише за вас в учебниците по история след век-два. Вие сте срам за България, срам за себе си, срам за родителите ви и за всички нас. Срамувам се, че сте ми "управници".

   Затова навън "българин" е срамен етикет. Заради такива като вас.

Свине. 

6 коментара:

Ivan Hristov каза...

Здраве, Христо,
четейки статията ти, оставам с впечатление, че си против всички партии. Парламентарната демокрация се основава именно на управлението на партии, иначе трябва да сме анархия или диктатура. Предполагам, че ти като буден и знаещ българин ги знаеш тези неща. В този случай остава да си мисля, че си за диктатура, то не че толкова е лошо, защото след "скалпела", организма оздравява. Но в наши дни, просто не е хуманно това да се случи. А за анархията не искам да говоря, защото тя е деструктивна във всичките и форми.
Ще ми бъде интересно да доизясниш, каква е твоята позиция.
Бъди здрав!

Христо Блажев каза...

Харесвам една партия и това са "Зелените". Вярвам, че тази организацияе коренно различна от всички алчностно-криминални образувания като споменатите в текста.
Диктатурата ще започне да придобива привлекателност, ако се продължава така, не мислите ли?
А анархията... за всяко нещо си има място и време, мисля аз, не желая да отричам нещо, което не разбирам.ю
Всичко хубаво.

Philipotel каза...

Подозирам, че г-н Христов използва термина "анархия" в смисъл на "хаос", а не на политико-философската концепция, проповядвана от моя милост. Макар че, както повечето хора едва ли прави разлика между двете - все пак невежеството е най-силното оръжие на статуквото и заинтересованите влагат много усилия да го поддържат :)
Относно статията - политическият нихилизъм, така разпространен сред нашия народ, сам по себе си е безсмислен. Просто оправдание за пасивност, примиренчество и бездействие. Само когато е съпътстван с някакво разбиране за нещата и избор на алтернатива се превръща в истинска позиция. Ти си решил да гласуваш доверие на "Зелените" - ОК. В текущата ситуация това може би наистина е единственият конвенционален избор, който няма да ти носи угризения в последствие. Аз обаче не вярвам в добрите партии и честните политици, независимо дали са зелени, пенбени или каквито и да било. Не можеш да промениш системата отвътре, можеш само да станеш част от нея. А проблемите са резултат от системата, а не от личностите в нея - те са просто болтчета.

Христо Блажев каза...

Philipotel, твоите разбирания са широкоизвестни и аз ги уважавам.
Както ти не вярваш в "добрите партии и честните политици", така и аз. Да му мисли системата тогава :)

Ivan Hristov каза...

Ако се замислим и бъдем прагматици, трябва да признаем, че на този етап зелените нямат още достатъчна мощ, за да управляват. Аз също ги харесвам, но за справяне с триглавия змей е нужна по-силна ръка,според мен.
Иначе рискуваме да се разкъсаме и по този начин да налеем вода във воденицата на сегашните управляващи.
Трябва да си припомним, близката история и признаем, че е имало и успешно правителство, което трасира пътя за НАТО и Европейския съюз. Предполагам, че хората участвали тогава в това правителство, ще се поучат от грешките си и ще управляват още по-добре. Именно и затова тройната коалиция толкова ги е страх от тях, защото ще им се разкаже играта.
Ичо, ти си бил малък и нямаш преки впечатления от онова време, когато нямаше хляб, когато имаше купони и един човек като с магическа пръчка реши проблемите само за една две седмици. Магазините се напълниха, народа се успокои. Този човек нашите медии го плюят 8 години, защото е видно кого обслужват. Ако този човек беше наистина престъпник, както не е във властта, до сега да са му взели скалпа, комунистите. Когато има престъпление, имунитета лесно се сваля,има примери за това.
Нека сме реалисти. Иначе рискуваме от много умуване и идеализиране да ни управляват отново комунисти.

Ivan Hristov каза...

Philipotel, признавам, че наистина нямам понятие за анархията, като политико-философска концепция. Аз съм само един прост даскал, а в момента даже не упражнявам професията си. Ако ми дадеш някакви сведения по тази тема, ще ти бъда благодарен. Хората имат различни интереси и не е възможно всеки да е вещ във всяка област.Аз не се срамувам да си го призная.