24 май 2009

Снимки от дипломирането на ИФ на СУ

   Както обещах в предния пост, ето и още няколко снимки от дипломирането, състояло се в четвъртък, 21 май.

   За лично заинтересованите, имате ми скайпа, пишете да ви пратя пълния архив, 360 МБ е, по желание записвам и дискове.

   Та, да започнем с една освежаваща гледка на Мая по академична тога:

   След това логично допълвам картината с любимата ми Ивка, която се прежали да дойде на тържеството, мама Мая, аз, традиционно стърчащ, споменатата вече Мая от горната снимка, както и непреходно сериозния Фичо.

   Не искам да пропусна и да отдам чест на първенеца на випуска Антоан, който напълно заслужи правото да изнесе реч от името на всички ни. Браво, братле - напред и нагоре!

   Тук е видно как стърча зловещо над декана на ИФ доц. д-р Пламен Митев, който просто нямаше как да не ми връчи дипломата.

  Вече с нея ходя замислен над академичното ми бъдеще...

   Популярната формула 3:1 сработва навсякъде безотказно...

   Ето и още една купчина щастливи дипломиращи и адмириращи.

   И накрая една представителна извадка на випуск 2008 г. на ИФ, съжалявам, че не можаха да се съберат повече хора за тази снимка.

Няма коментари: