02 юни 2009

Разностранни добавки към "Моята библиотека"



   Последните попълнения към "Моята билиотека" са налице, цели 4 са, но едновременно и са напълно и качествено различни.

   На първо място - "Критика на практическия разум " от небезизвестния Имануел Кант. Според продавача, комуто нямам основания да не вярвам, Хегел е казал, че са му били нужни 10 години, за да изчете произведенията му, и после още 10 - да ги осмисли. Демек ми е време, та към петдесетака да съм грокнал* за какво иде реч. 

   На второ - солидното томче на "Посмъртните записки на клуба Пикуик" на Дикенс, моят отговор на разочарованието, че не схванах великия британец в дисекциран вид.

   На трето - стихосбирката на моят съсед - поетът Светослав Георгиев, която ми бе подарена от моята любима съседка и приятелка Петя. Освен книги, носи у дома и храна. Как да я не обича човек в тези мигове :)

   На последно поради морални причини е една друга стихосбирка, подарена ми от Петя. Тя се казва "Цирк България", а неин автор е Митко Динев.  (Снимката е на втората част, нещо не намерих на първата, но е подобно:P)

  Честно казано, искаше ми се да напиша цяла статия за тази книга и нейния автор, но реших да опазя блога си. Затова само ще кажа, че това е най-съвършената вулгарна поезия, която ми е попадала, а този човек прави епиграми от най-греховен вид!

  Ще цитирам едничко, без нецензурни думи (а такива са рядкост, знайте).

  "Всички мои резултати слаби

   само от доброто ми сърце са.

   В живота си целунах толкоз жаби,

   но не стана никоя принцеса."

   Това е. Поръчвайте и получавате. 

* Грокнал (марсиански) - Разбрал, осмислил, почувствал, чатнал... "Странник в странна страна", Робърт Хайнлайн.

Няма коментари: