03 август 2009

От морето ми донесоха... три тома творби на Хемингуей


   Милото ми Наде най-сетне се завърна от морските си приключения, които безнаказано осъществи без  мен, но за умилостивяване сполучливо реши да ме зарадва с книжна изненада.

   Още повече, че книгата не е една, а са цели три, и то избрани творби на Ърнест Хемингуей. Досега от него съм чел само скучноватото "Старецът и морето", но доста хора, включая Надя, се опитват да ме убедят, че все пак ставал за четене.

   Ще видим, ще видим.

   Ай, от утре започвам анотиране на първите прочетени от Олимпиадата, определено 10 часовото пътуване с влак до и от Видин ми предостави необходимото време да прочета доооста, :)

1 коментар:

Катя Илиева каза...

Имам точно същите... Едно лято започвах да ги чета, пък ти ме обезкуражаваше, защото според теб било скучно... И наистина след Стайнбек не ми спореше Хемингуей... Сега стоят и чакат да бъдат дочетени, но ще бъдат след Франсис Скот Фицджералд и Чехов...