26 април 2009

Аз подкрепям "Зелените"


   След некратък размисъл реших твърдо на чия страна ще съм в задаващата се изборна вакханлия.

   Сред абсурдната шарения на партиите, които по безумен начин ни доказват всекидневно своята алчност и цинизъм, открих една, която е различна и ВЯРВАМ, че има реални цели и може и иска да промени нещо. Това са Зелените

   Нямам намерение да пиша ода колко са готини. Имат си сайт, влезте и вижте. Надявам се чрез скромния ми блог да убедя поне 10 (десет) човека, че те си заслужават. Защото не мога да повярвам колко елементарно хората за н-ти път ще повярват на абсурдна креатура като Яне Янев и смешното му образувание с громко име РЗС. Защото не ми се иска да се случва пак и пак тази лудост от корупция, цинизъм и злоба.

   Аз вярвам, че промяна е възможна. Вярвам и че "Зелените" могат да минат прага и да влязат в парламента и оттам да се чуе гласът им. Достатъчно млади хора има у нас. Част от тях даже могат и да мислят, и се надявам да използват това си качество.

   Изборът е ваш. 

Няма коментари: