10 април 2009

Най-страхотното реалити - съня...


   Днес не ми се пишат сериозности. Колкото повече времето доближава тези пусти избори, толкова повече абсурдите се трупат със страшна скорост и накрая просто ще сме се замозаровили в един масов гроб с големина 111 000 кв.км. Как е възможно в един-единствен ден МВР да се опита да ни сложи окови, правителството да измисли криза в София, оня пък ми ти супермен да дотича на пожар (нали си е профешънъл), присетил се, че е още кмет, и пак тия вездесъщи невинни птички от Мин. съвет да сключат абсурдна сделка с един от Догановите обръчи, при все че ДАНС ги разследва за произхода на парите им...

  Но казах, че не ща сериозности. Тази сутрин измислих как да се гледат най-готините риалита на света! Да, и то абсолютно безплатно! И даже с личното ни участие.

  Открих го, след като ставах в промеждутъка между 7:30 и 10:30. През това време алармата ми ("Until it sleeps") ми звъня над 10 пъти, като всеки път я нагласявах за произволен интервал от 10 до 30 минути. Във всеки от тези блажени промеждутъци съзнанието ми потъваше в различен сън, който бе прекъсван брутално от следващата аларма, но аз не тъжа, така е далеч по-интересно и мога мислено да продължа случката. Сънувах най-различни неща, които сега обаче се изплъзват от спомените ми, май е време да почна да ги записвам, може да се пръкне някоя гениалност случайно, справка Менделеев.

   Та това е идеята ми. Излежавайте се дълго, но с по-чести събуждания - така ще сънувате повече различни сънища и ще изживеете повече епизоди на най-прекрасното реалити - съня :)

Няма коментари: