26 април 2009

Легален протест срещу властта - мисията възможна


   Реших, като един примерен и законосъобразен гражданин, да изпреваря влизането в сила на закона "анти-протести" и пробно да попротестирам, така, принципно и гражданскоотговорно.

   Какво? Не сте ме чули ли? Е как така?

   Точно спазих проектозакона - протестирах в Борисовата градина, но тихо, да не смущавам околните - най-много протестирах на тенис масите с един приятел и после по няколко пейки също протестирах.

   На второ място протестирах вкъщи - обилно, мощно и звучно, баш като на истински протест, но да се знае, в законосъобразени рамки.

   Вчера протестирах по кьошета - не близо до пътя, че е противопроектозаконно, а и също протестирах между блокове, по детските площадки, в две кафенета и една бирария.

   Протестирах и протестирах и протестирах...

   Кой е казал, че проектозакона е лош? Ето, аз протестирах тридневно и никой не ми попречи в тази ми дейност.

   Едно се питам... никой ме не чу и към мен се не присъедини...

   Мамка им... затова ли ги пишат тез закони???

4 коментара:

Ivan Hristov каза...

Христо, не си прав! Аз също като теб протестирах, протестирах и се присъединих към теб, но ти не ме забеляза, не че аз те забелязах, де. Твоя е вината! Не зная само дали защото бях през цялото време легнал в леглото и се снишавах, снишавах, да не би да попреча на някой с протеста си. А може би ще ти се обадят още много като мен, които са протестирали, протестирали, кой в някоя кръчма, кой на гости при приятели и т.н.
Така, че по-добър законопроект от този няма да ни проектират, да знаеш, от мен го запомни!!!
Хайде със здраве, защото отивам до хладилника за още една биричка, за да си продължа протеста. И да знаеш отсега-нататък, винаги се оглеждай около себе си и ще видиш, колко сме много протестиращите, но нали се сещаш; не бива да пречим...

Христо Блажев каза...

Ха, чудесно, хубаво е, че сме били повече, но пък как да не се забележим? То и това не е хубаво, ще вземем да поговорим, да се обединим, други да привлечем и недай си боже някой политик вземе, че ни чуе, докато е свалил прозореца на лимузината, за да си хвърли фаса, и край. Противозаконствали сме! Ужас. Май трябва да наблегнем на домашния протест. Че на улицата все може да нарушим нечие политическо спокойствие, а така не бива!

Ivan Hristov каза...

Хей, момче търсиш си белята, ти си от бунтарски корен сигурно, щом така усърдно протестираш и продължаваш да протестираш. Трябва да се замисля, дали да продължавам протеста си с теб или да отида и аз в някоя книжарница, да проверя дали пък не съм станал случайно рицар на някой домашен протест.

Христо Блажев каза...

Хех, това става напечен протест с масовото участие на двама мълчаливци.
Между другото снощи доразвих идеята в цял файлетон и вдругиден ще излезе на последната страница на вестника, тогава ще публикувам и тук далеч по-забавната версия, вярвам, че ще ви хареса :)