13 декември 2009

Компромати от 8-ми декември в СУ

   Днешното ми махмурлийско блуждаене (тежка среща със стари видински приятели) неминуемо ме наведе на тежки размисли за вредата от алкохола. Реших да не пия повече. Вервайте ми.

   Същевременно Надя се сети, че не ми е пратила снимковия материал от купона на 8-ми декември. Снимките са отчайващи и плашещи, способни да съсипят не една политическа кариера на начеващите историци.

   Тъй като нямам властови амбиции, ще ви разкрия избрани красиви моменти от партито. Подборът е напълно манипулативен и произволно изваден от контекста.

   Започвам с главните действащи лица - главната организаторка на купона с отговорниците по яденето и пиенето:

   

    Същият този отговорник с топбюрократката Мая:

   

    А тук съм както винаги ненаситен:


   Имаше бурни танци и хора:

 

   Споделена любов:

 ... както и несподелена такава:


   Слава на боговете, микрофонът предвидливо не бе включен:


   С две думи, тих и спокоен 8-ми декември.

   

4 коментара:

Анонимен каза...

Незнам дали да ти повярвам че няма да пиеш повече,но ако съдя по Марти .... може да стане :)

Но все пак внимавай с обещанията щото ще си един от първите поканени на сватбата :)

Христо Блажев каза...

Хм, щом друг плаща, помагам за пиенето безпрекословно!

Христина Чопарова каза...

Манипулатор! Хахаха, снимките сякаш са от литературно четене, нежели от студентски празник. Давай компроматите, Иц! :D :)))

Христо Блажев каза...

Амчи тъй си е, Хрис, аз съм си признал. Не давам другите компромати, че ми отиде непълнолетната аудитория :):):)