24 октомври 2009

На съседната маса някой мечтае за пари


   Седнал съм в заведение във Видин и безметежно се ровя из нета. Вляво от мен са седнали местна мутра лек калибър с неизбежната блондинка, а пред мен баба на 55-60 години с изтъркано бяло яке и кафе пред нея.

   Точно преди пет минути бабката, която правеше нещо с телефона си, стана, доближи до масата на двойката и каза:

   "Извинете, много се извинявам, може ли да видите тука нещо, пратих смс на ония с "кеша" (явно става въпрос за простотията "Големия кeш" по Нова), и получих нещо, но не мога да го разбера." - гласът й бе умолителен.

   Мутричката я погледна намусено, но все пак взе телефона и се загледа в него, а бабата се надвеси над него. После той й каза нещо, което не чух, тя взе телефона и извинително каза:

   "А аз се зарадвах, че... може да съм спечелила нещо".

   После седна на масата си и запали цигара.

   Ето от такова лековерие печелят подобни тъпи игри! Виж и тук за тая псевдоигра.

4 коментара:

Владимир Йосифов каза...

Безплатно е само сиренето в капана

БАЛТАЗАР ИВАНОВИЧ каза...

Аз му викам големия "меч" на това по Нова. Щото барат меча :D

Румяна Попова каза...

Сутринта четох, викам аз прескочих " кампанията" по SMS те .Нейсе преди 2 минути телефота /ту тут ало коце/есемесче бе. На номер 500 за 100 000 лв. Само тази статия ме урочаса :))) / майтап/

Христо Блажев каза...

Абе майтап, не майтап, спамът си се разпраща, балъците се хващат и някой яко прибира парата.