13 юли 2010

И нека лятото започне сега

   Отдавна не съм писал какво става около ми. А нещата се image сипят като жълти картони на финал на световно.

   Днес официално завърших дипломната си работа за магистратурата, която пиша от има-няма три месеца. Какво ли не се случи покрай тази дипломна – например изчетох толкова много книги, че се удавих в записките си и в един момент наистина забравих личните си мисли покрай всичките автори, които исках да цитирам.

   Пътем ми откраднаха компютъра, но предвидливо си бях изпекъл всички записки на дискове, така че преживях това. МВР, дето уж ме пазело, взе че го намери, но вече около 2 месеца отказват да ми го върнат заради процедурни простотии. Много тъпо, бих казал аз.

    В резултат дипломната бе писана у дома на един стар лаптоп с 300 МБ рам, което ви е ясно с каква скорост се движи. Още повече, че има лошия навик на всеки 10-20 минути да забива и следваше протяжно рестартиране. Изнервен от това, пренесох дипломната във вестника, но на работното място просто не може да се пише сериозно. Твърде шумно, все някой нещо ще те пита, все нещо трябва да се свърши.

    Все пак не мога да не се възхитя и да благодаря на шефовете ми в “Сега” и “Изток-Запад”, които опростиха намалената му трудоспособност и не ме юркаха излишно. Сега ще гледам да наваксам.

   В четвъртък е защитата на дипломната, дано всичко бъде наред. Вечерта просто не ми се мисли как ще се олея, а на следващия ден поемам към любимите ми езера в Рила. Тъй като фотоапаратът ми прави компания на компютъра в МВР, малко вероятно е да кача снимки, освен ако не отмъкна от някого.

   Е, засега толкова. След като вече Голямото писане ми се махна от главата, надявам се да раздвижа и този блог, защото е срамота. А Книголандия – не може да си представите колко съм горд с нея :)

   Айди, летясвайте си на воля!

2 коментара:

Ирония Идиотова каза...

Айде, късмет! И щуро лентяйстване и на теб:))))Да кажеш как мина защитата, ей!:)))

Nightwish El каза...

Пожелавам ти вълшебно лято!
И ние се гордеем с твойта Книголандия, да знаеш!
:)