31 януари 2010

Към вас


   Приятели,

   Вдругиден блогът ми навършва 1 година. За нещастие хич не ми е до радости и веселие, затова пиша предварително тези редове. Загубих човек, когото обичах, и ме обичаше.

   Затова ще започна по-рано нещо, което обмислям от известно време. Ще си дам почивка от писане тук. Имам нужда от нея, писането във вестника и Книголандия ми отнема голяма част от желанието и не виждам смисъл да го правя насила.

   Не знам колко време няма да пиша тук, може би седмица, може би месец. А може да се случи нещо извънредно, което да искам да споделя. Наистина не знам.

   Който го интересува, няма да спирам да пиша анотации на интересни заглавия в Книголандия, това е нещо, което е важно за мен.

   Всичко хубаво и до скоро.

   Христо 

6 коментара:

Анонимен каза...

Съжелявам за загубата.

Igelkotten Milli каза...

И аз съжалявам! Наистина. Също и че няма да те има.

Alhzar каза...

Не вярвам, че ти би искал да прекараш така Рожденият ден, но някой неща оказват сила върху всичко останало. И аз съжалявам за загубата и вярвам, че ще си промениш решението когато му дойде времето...

Блог на Павел Николов, астрофилолог каза...

Съжалявам и аз, Христо.

myhappypond каза...

Напълно те разбирам, защото загубих близък приятел няколко дни след Нова година :((( Още не мога да го преодолея и затова и аз не пиша много много в моя блог, още повече, че съм решила да е позитивен. В такива моменти каквото и да ти кажат другите, както и да те окуражават, няма смисъл. Трябва време, време, време. Вземи си колкото ти е достатъчно, пък когато се почувстваш по-добре, ще продъжиш и с писането в блога. Искрено ти желая сила да се справиш по-бързо и да се наслаждаваш на живота!

Христо Блажев каза...

Благодаря на всички ви за разбирането.