tag:blogger.com,1999:blog-4702330451062940577.post6777125219091504212..comments2022-03-28T01:50:38.307+03:00Comments on Всичколандия: ЦГМ (Център за градска мизерност) замени прокълнатата абревиатура СКГТ, но какво от това?Христо Блажевhttp://www.blogger.com/profile/03987406257193277929noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4702330451062940577.post-51623714629222801842010-01-05T21:00:52.600+02:002010-01-05T21:00:52.600+02:00И както винаги се стига до въпроса с парите, и вид...И както винаги се стига до въпроса с парите, и видите ли, общината е виновна, че не им давала достатъчно пари!<br />Както и да е, целта ми не е да се заяждам с по-горния коментар. Всъщност целта ми е да споделя възмущението на автора, а и да прибавя малко пикантни подробности.<br />Авторе, ако 76 те е отвратил, значи не си се качвал в 88 или 120 през живота си! :) <br />Там кошмарък е доста по-живописен. Зиме те продухва доде се развлееш от цистит, лете те сварява под налягане. Поради нуждата си да се придвижиш с някой от споменатите маршрути се налага да се разделиш със слуха и равновесието си за поне час-два след пътуване. За носа не говорим - него по-добре да го изхвърлиш в кофата още преди да се качиш. <br />А колкото до контролът - след днешната подигравка със столичани от страна на "изключителния градски транспорт" (а именно за 2 часа да стигнеш от Младост до Студентски предимно пеша или с някоя късметлийски празна маршрутка...)...<br />... мисля, че никога вече контрольор няма да види билетче от мен, а ако види - ще е само в огледалото, защото смятам да му го извезам на челото с отверка!<br />Поздрави,<br />И.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4702330451062940577.post-4495389829978700652009-07-01T19:34:52.544+03:002009-07-01T19:34:52.544+03:00Госпожо/господине не сте много прав(а). Бюджета на...Госпожо/господине не сте много прав(а). Бюджета на компанията не е на компанията, а на общината, т.е. общината прибира парите и ако решат отпускат някой лев за някоя екстра - пример са инсталираните ароматизатори в някои тролеи и автобуси, реновираните тролейбуси, малките тролейбуси българско производство, новата система за контрол в електротранспорта. Да, признавам има и доста проблеми, но затова е виновна общината, която не отруска достатъчно пари. Скоро ще има 30 чисто нови напълнонископодови тролейбуси, а когато Карат С си поемат всички линии ще се освободят и нови автобуси като старите Икаруси и част от Мерцедесите ще бъдат бракувани и биниите на Столиечен Автотранспорт (подразделение към ЦГМ) ще се обслужват от по-запазените стари, а и от по-новите Мерцедеси, Тедоми и Беемцета, разберете, че замяната на целия автопарк наведнъж е невъзможно.Anonymousnoreply@blogger.com